Virtuele showroom
Nood aan een virtuele showroom op korte termijn
Zoals zovele andere bedrijven, zag Automatic Systems de beurzen in zijn sector geannuleerd worden in 2020. Op korte termijn was er dus nood aan een virtuele showroom om hun producten digitaal en interactief te presenteren. Het productportfolio van Automatic Systems bestaat uit een uitgebreid gamma van toegangspoorten met vele varianten en opties. Een goed gestructureerd en visueel overzicht is dus onontbeerlijk.
IntuÏtieve User Experience
ONiKi kon snel schakelen en ging meteen aan de slag met het bedenken en bouwen van de virtuele showroom. Bovenop de virtuele ontvangstruimte in deze showroom krijgt ieder producttype een eigen ruimte om alle varianten en USP’s te laten ontdekken. De bezoeker kan zich vrij bewegen in deze ruimtes met ondersteuning van een intuïtieve UX/UI waardoor hij met elk van de producten kan interageren.
Een stap verder naar een volgend virtueel avontuur
Bij elk product tonen we meer productinfo, een technische fiche en enkele voorbeelden van realisaties. Opties voor obstakelhoogte en materialen worden live en interactief gedemonstreerd.
De huidige ontwikkeling van de virtuele showroom is echter geen eindpunt maar opnieuw een stap voor Automatic Systems en ONiKi naar een volgend virtueel avontuur. Samen bedachten we al een plan om de showroom verder uit te breiden met extra UX/UI features die de beleving nog aantrekkelijker zullen maken. In januari werd de showroom niet alleen uitgebreid met een breder assortiment maar ook de user experience werd geoptimaliseerd. Je kan nu nog makkelijker producten ontdekken, materiaal verplaatsen, specificaties consulteren, een demo bekijken, of kleuren veranderen en screenshots bewaren.
Neem alvast zelf een kijkje op showroom.automatic-systems.com
Ook nood aan een virtuele visualisatie?